martes, 14 de junio de 2011

PLUJA, FANG I SRAM X0 PARAULES CLAUS DE L'ULTIMA XALLENGER.


El passat 5 de juny acabavem la XALLENGER GARRAF-PENEDÈS-ANOIA.
St. Joan de Mediona, va acollir aquesta última prova del calendari.
Sis del matí un cop llevat trec el cap per la finestra, i el que sentïa, es veïa ven clar !!!! plovia.

Tot el camí plovent de valent, arribo sol al poliesportiu, la Mireia s'havia quedat a casa per una petita lesió entrenant el dia anterior que la deixa sense bici durant uns dies.

Em trobo amb els habituals i coneguts, xerrem, que tal estarà el circuit???? sortirem o no ????. Està clar, que la sortida es retrassaría, pero no suspenía.

Així que escalfament passat per aigüa, sortida ja sense pluja, però el circuit mullat, plè de fang !!!

Aixó em va fer tenir problemes mecànics i em va fer abandonar al km 14.

Molt desepcionat i emprenyat arribo com puc al punt de sortida i arribada de la cursa, allà mi trobo amb la Mireia i en Dani, que habíen vingut a rebre a l'arribada.
Sorpresos em pregunten, que ha passat??? els hi explico, m'animen i a la dutxa.

Després de preparar la cursa, matinar i mullar-me, abandona i cap a casa, desepciona i emprenya!!!. Aquesta jornada es per oblidar.

Ens va servir, per reflexionar i descobrir que era el que ens havia probocat l'abandonament i que a l'anterior cursa a Masquefa, ja vaig notar algún problema cap al final. Un coixinet gripat de les rodetes del canvi era el culpable !!!!

No vaig sumar cap punt, aixó va fer que el 6è lloc que ocupava a la classificació de la categoría el perdés i he quedat 7è. no està malament, content de la meva evolució respecte l'any passat, i poc a poc, em veig canviant a positiu. Ens falta millorar molt en l'aspecta tècnic i mecànic.

Continuaré treballant per esforçar-me molt i molt més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario