viernes, 18 de marzo de 2011

AMB LES PILAS A PLENA CARGA


Desprès d'una setmana de relax a causa d'estar amb la grip, aquesta setmana ja ha sigut una altre cop forta, amb les pilas carregàdes, el ritme ja ha sigut l'habitual. Tormen a treballar pels objectius amb il·lusió.

Aquest cap de setmana passat va ser diferent i en part extrany, mai havia anat a una trobada d'amics bicker's sense la bici i vestit de carrer. Doncs si, jo com sempre tinc que ser diferènt a tothom, el diumenge cap al Turó de l'Home, amb el cotxe sense la bici, per retrobar-me amb grans amics, i fer-la petà mentre varem dinar a Santa fe. Va fer molt bon dia, ens ho varem passar molt bé!!! a mi personalment m'ha hagués satisfet arribar al cim amb la bici, però, hi han vegades que millor s'acrificar.

El dissabte tot hi la pluja, que feia un dia gris, fred i lleix, en faig una gran reflexió i valoració, vaig viure un dia diferènt als meus habituals i aborrits on en vaig aconseguir una satisfacció personal. En varen fer viure més enllar dels entrenaments i rodar i rodar.... Tinc que consentrar-me amb les meves hores, però, compartir hores també es genial !!!

Aquesta setmana només he treballat dintre el gimnàs, així que vist el temps d'avui tinc moltes ganes de sortir a rodar, ja que el temps marca anticicló tot el cap de setmana.

Aquest cap de setmana el tinc plé d'activitat, prepararem amb l'equip la Xallenger de Vilanova i la Geltrú de la setmana que bé. Treballarem al gimnàs amb un circuit de força que el Capo ja t'hé preparat. Sortida a caminar, per estirar les cames, reforçar el càrdio, per desconectar al aire lliure una mica de la rutina sobre la bici i aprofitar els dies primaverals que farà avans d'entrar a suar al gimnàs.

La setmana vinen, serà molt apretada, a part de seguir amb el plà d'entrenament setmanal. Posarem la CKT Ourea Plus (oficial) en funcionament, la prepararem de cara la carrera de la Xallenger. En Santi (cicles esparreguera) em dona la esperança de que en carrera no fallarà, ja tenim l'experiència de la CKT ourea (satèlit) que em utilitzat fins ara a la pretemporada i que sap tots el topalls per montar una bici competitiva al 100 x 100.
Jo tinc a la men, la primera carrera de la temporada on la CKT satèlit ja ens va jugar una mala passada, ara no vull que la oficial, aquella que m'ha de portar tota la temporada, a la primera de canvi, m'ha la jugui. Confio que tot anirà be, Cicles Esparreguera, son profesionals!!!

Conten perqué la Mireia (femina de l'equip), un cop jo rodi amb la CKT oficial ella rodarà amb la satèlit, que passarà a ser una oficial. Hi ojalá !!! hi hagi una entessa amb el màxim sponsor personal d'ella i Cicles Esparreguera, perqué aquesta bici passi a ser de propietat i rodi difinitivament amb ella i no només per les curses pactades com a promoció de la marca CKT per part del nostre col·laborador Cicles Esparreguera.
Ara més que mai es mereix un canvi de bici, per rodar a gust a lloms d'una rìgida, possar tot el talent que ens ha demostrat fins ara que té, per millorar la agresivitat sobre una b.t.t. competitiva i racing com la CKT i conseguir uns objectius fantàstics pel 2011. Ànims companya, ets la nostre fèmina, treballarem per ajudar-te, hi han moltes esperanses aquest 2011 al teu abast.

No hay comentarios:

Publicar un comentario