viernes, 11 de marzo de 2011

CAOOOOO


Desprès de treballar pels objectius tot el cap de setmana passat sobre la bici.
Vaig començar la setmana perfecte, dimarts gimnàs i dimecres un altre cop a rodar sobre la bici.
Pero el dimecres al vespre el coll ja m'anuciava un canvi. I així fou dijous caooo total vaig tocar fons, sense entrenar, amb ganes a res. Avui em començat el dia no tant malament com ahir, pero sé, que el meu cos necesita descans!!!
Aquest cap de setmana, tocava, dissabte rodar al Cogulló de Can Torra, d'allà arribar als molins de Rubió i a casa.
Diumenge amb una colla d'amics bicker's de varis punts de Catalunya, ens reunirem a Arbúsies si el temps ens acompanya, per pujar al Turó de L'home amb b.t.t., cosa que jo, penso en anari però amb el cotxe de suport i per veure a tots aquells que fa temps que no ens veiem en persona, més que amb la bici, vist el meu estat.
Encara que està previst que el temps jugui en contra nostre, per el cap de setmana, es pot superar amb exercicis de gimnàs, però el meu encostipat, no te cura inmediata !!! Així que hauré de fer un esforç, parar l'activitat per cura-lo be. Ja la setmana que bé, valorarem com estic, llavors si s'es cau, retornarem apretar fort l'entrenament.
Quan dic esforç, es realment un esforç, ningú vol afluixar el llistó, pero bé, amb el capo ho em parlat molts cops, a vegades, millor afluixar, que no arriscar i llençar tota la feïna feta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario