miércoles, 2 de marzo de 2011

TREBALLANT PELS OBJECTIUS

Desprès del dilluns de relax ahir tocava la seció dels dimarts d'exercicis al gimnàs, aquesta l'ha vaig acompanyar amb el cd epíleg d'ATLANTIA de Mago de Oz, fantàstics temas.
Avui desprès de recollir la bici del taller, on els mecànics han estat solucionant els problemes surgits en cursa el passat diumenge, tocava roda, i a l'hora provar les millores.
Per avui el Capo tenia una bona traca!!! he arribat als Moions pel costat de la Pobla de Claramunt, he baixat pel GR de Can Jaume Brogués i fet cap al camí que va a la Pobla, passat el barri dels Masets avans d'arribar a la casa de colònies de Can Martorell a la dreta marxa una forta pujada, que la denominem "la dels dubis", doncs per aquí he pujat avui, per provar la CKT amb sram dos plats, i senyors!!!! al final he estrenat el pinyó 36, he pujat bé, però deu midor com s'ha d'apretar, el Capo, sempre em diu que si supero aquesta sense dificultats, en cursa no es pot resistir res, potser te raó, no ho sé, ell es el mestre!!!
Un pic d'alt als Moions, foto de rigor, ja que era el primer cop que hi pujava la flamant i primera d'Espanya CKT.
Mitja volta, i ara tocava fer els dubis de baixada, per anar a trobar el GR un altre cop, pero ara de pujada he variat el recorregut, per allarga i dificultar-lo més. Un cop dintre el GR hi ha una bifurcació a l'esquerra, doncs, aquesta he agafat i apa, amunt, pedre i més pedre, saltar algun abre a ras de terra que dificulta la pedalada alguna rampeta i raguerots i a fer cap a la pista que arriba per la carena dels Moions per Can Mabres, d'allar pista cap a Can Jaume Brogués i cap a trobar la Febra morta, per anar a l'altre bessant de montanya en direcció Ca N'aguilera i Piera.
Total 35,77 km. un mitja de 18,27 , anant treballant per aconseguir els nostre objectius i millorar dia a dia.
Demà més gimnàs i dissabte un plat fort, amb el Capo anem de Ca N'aguilera als molins de Rubio i tornar, una ruta llarga de uns 65 km. mínim, amb un bon desnivell, aquí hi haurà molt desgast físic.
Per començar a fer-me a les Marathons, creiem que serà un bon entrenament, ja tinc ganes que sigui dissabte i sortir a totes aveure que tal em sento sobre la
rígida tans quilòmetres.
Diumenge més de relax, amb una colla d'amic sortirem a fer una caminada, el Capo em deixa anar-hi i no farem un circuit al gimnàs, diu que s'ha de respirar de tant en tant. Que gran es el meu Capo !!!